Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jos Sak - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jos Sak - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

De eerste reis gaat per fiets van Mae salong nai waar ik woon naar luang prabang in Laos.
We gaan met 3 stellen waarvan hoofd zakelijk de mannen fietsen en de dames ons per auto begeleiden.
Het zo'n 535 km en zijn van plan het op t gemakske te doen in totaal 7 of 8 fiets dagen, en vervolgens nog un dag of 2 in luang prabang genieten. Mocht ik nog te veel energie en zin hebben fiets ik een andere route terug.
We denken rond 20 januari te vertrekken
Dus lieve vrienden wordt vervolgd
Jos

Recente Reisverslagen:

Jos

Hou van het leven, eten en un glaasje wijn grootste hobby fietsen ga in de toekomst trektochten maken

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4819

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 07 Februari 2014

We are Back

20 Januari 2014 - 30 Januari 2014

Mijn eerste reis

14 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: